Chat ja asiakastuki
Verkkokaupan asetukset: Live chat ja asiakastuki
Chatin ja asiakastuen asetusten avulla voit lisätä verkkokauppaasi oikeaan alakulmaan chat-ikkunan, jonka kautta asiakkaat voivat olla suoraan yhteydessä sinuun ja esittää kysymyksiä. Tutustu eri vaihtoehtoihin alla ja tee valintasi!
Tarvitaan chat-ikkunan palveluntarjoajan tili. Sieltä saat myös tarvittavan koodin, joka tulee lisätä omaan ShopRoller-verkkokauppasi asetuksiin.
Askly
- Avaa Lisät ja valitse Chat ja asiakastuki. Asklyn asetusten määrittämiseksi klikkaa Aseta.
- Aukeavalla asetussivulla seuraa ohjeita ja kopioi HTML-koodi annettuun kenttään! Aktivoi chat-ikkuna ja Tallenna!
Zendesk
- Avaa Lisät ja valitse Chat ja asiakastuki. Zendeskin asetusten määrittämiseksi klikkaa Aseta.
- Aukeavalla asetussivulla seuraa ohjeita ja kopioi HTML-koodi annettuun kenttään! Aktivoi chat-ikkuna ja Tallenna!
! Kaikissa chat- ja tukimoduuleissa on samat asetukset kuin edellä on näytetty!
Usein kysytyt kysymykset
1. Mitä tapahtuu, jos joku ei ole verkossa vastaamassa verkkokaupan online-chat-ikkunaan?
- Jos kukaan ei ole verkossa, asiakas voi lähettää palautetta chat-ikkunan kautta sähköpostitse.