Chat ja asiakastuki

Verkkokaupan asetukset: Live chat ja asiakastuki

Chatin ja asiakastuen asetusten avulla voit lisätä verkkokauppaasi oikeaan alakulmaan chat-ikkunan, jonka kautta asiakkaat voivat olla suoraan yhteydessä sinuun ja esittää kysymyksiä. Tutustu eri vaihtoehtoihin alla ja tee valintasi!

Tarvitaan chat-ikkunan palveluntarjoajan tili. Sieltä saat myös tarvittavan koodin, joka tulee lisätä omaan ShopRoller-verkkokauppasi asetuksiin.


Askly

  1. Avaa Lisät ja valitse Chat ja asiakastuki. Asklyn asetusten määrittämiseksi klikkaa Aseta.

  1. Aukeavalla asetussivulla seuraa ohjeita ja kopioi HTML-koodi annettuun kenttään! Aktivoi chat-ikkuna ja Tallenna!

Zendesk

  1. Avaa Lisät ja valitse Chat ja asiakastuki. Zendeskin asetusten määrittämiseksi klikkaa Aseta.

  1. Aukeavalla asetussivulla seuraa ohjeita ja kopioi HTML-koodi annettuun kenttään! Aktivoi chat-ikkuna ja Tallenna!

! Kaikissa chat- ja tukimoduuleissa on samat asetukset kuin edellä on näytetty!


Usein kysytyt kysymykset

1. Mitä tapahtuu, jos joku ei ole verkossa vastaamassa verkkokaupan online-chat-ikkunaan?


  • Jos kukaan ei ole verkossa, asiakas voi lähettää palautetta chat-ikkunan kautta sähköpostitse.

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä