Kuinka muuttaa alatunnisteen yhteystietoja

Verkkokaupan luominen: Kuinka muuttaa alatunnisteen yhteystietoja


Jos Yrityksen tiedot ovat muuttuneet, tarkista, että oikeat tiedot näkyvät myös verkkokaupassa ja muuta niitä tarvittaessa. Alatunnisteen yhteystietojen muuttamiseksi on tarpeen muuttaa tietoja kahdessa paikassa.

1. Avaa > Oma tili


  • Avaa hallinnassa Asetukset > Oma tili. Muuta tarvittavat tiedot ja Tallenna!
  • Tarkista tai muuta Yrityksen tiedot ja osoite. Nämä tiedot näkyvät myös verkkokaupan alatunnisteessa.
  • Muuta tarvittaessa myös pankkitietoja, jos ne ovat muuttuneet.



2. Tarkista ja muuta verkkokaupan yleiset tiedot.


  • Muuta tietoja myös Asetukset-kohdassa. Voit tehdä tämän avaamalla hallinnassa Asetukset > Asetukset > Yleiset. Muuta myös siellä olevia tietoja ja Tallenna!

🔴HUOM! Voi kestää jonkin aikaa ennen kuin muutokset tulevat voimaan verkkokaupan alatunnisteessa!

Usein Kysytyt Kysymykset

1. Vaihdoin puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen kohdassa Oma tili, mutta vanhat tiedot lähetetään edelleen tilauksen mukana?


  • Tietoja muuttaessa on tarpeen muuttaa tietoja kahdessa paikassa. Tarkista, oletko myös muuttanut tietoja
  • Asetukset > Asetukset > Yleinen

2.Muutin alatunnisteen tietoja, mutta näen edelleen vanhat yhteystiedot.


  • Muutokset vievät jonkin aikaa, koska myös vanhat tiedot tallentuvat välimuistiin.

  • Jos käytät mitä tahansa varasto-/kassaohjelmistoa tai talousohjelmistoa, valvonta- tai yrityskorttitiedot eivät toimi verkkokauppaan toimitetusta ohjelmistosta. Tällöin yritystiedot tulee ehdottomasti päivittää asiakaskortin ShopRoller-yhteensopivaan ohjelmistoon. Muussa tapauksessa ohjelmisto korvaa nämä tiedot vanhoilla tiedoilla seuraavassa synkronoinnissa.

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä