Verkkokaupan tiliin liittyvät laskut ja tiedot

1. Avaa laskutussivu


  • Avaa hallinnassa Asetukset ja valitse sen alta Laskutus
  • Sieltä löydät pääsyn kaikkiin verkkokauppa tiliisi liittyviin laskuihin
  • Näet laskujen maksu tilan ja voit myös ladata laskut tarvittaessa

  • Jos sinulla on selventäviä kysymyksiä laskutuksestasi tai laskuistasi, kirjoita suoraan laskutusosastolle: billing@myshoproller.com

Usein Kysytyt Kysymykset


1. Olen maksanut laskun, mutta näen silti laskussa maksamattoman tilan?


  • Ilmoituksen näyttämisessä voi joskus olla pieni viive. Laskun Tiedot päivitetään 48 tunnin sisällä.

2. Verkkokauppa on suljettu velkaantumisen vuoksi


  • Mikäli verkkokauppa on kiinni velkaantumisesta johtuen ja lasku on maksettava samana päivänä, verkkokauppa aukeaa automaattisesti seuraavana arkipäivänä.

Tarvitsetko vielä apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä